onsdag 4. mai 2011

Kamerun er supert!

Styret i CHRISC på Dang saman med eittåringar og Haldingar - definitivt
det kjekkaste arbeidet eg gjer her nede. 1-2 gongar i veka er eg på
universitetsområdet på Dang der eg spelar fotball, volleyball og freezbe
med CHRISC. 

No har eg snart vore i Kamerun i 9 månadar. Jo lenger eg er her, jo betre klarar eg meg språkmessig, jo fleire vener får eg og jo kjekkare har eg det. Logisk nok vert det dermed sett på som ganske meiningslaust å bruka tida på noko så tullete som å skriva blogg , noko som igjen forklarer kvifor bloggen min har vore ganske død i det siste.

Med andre ord er ein død blogg eit godt tegn - livet i Kamerun er supert, eg har det fantastisk og aller helst vil eg vera her nokre månadar til og i alle fall ikkje reisa heim om noko så lite som ein og ein halv!

Men eg har ikkje heilt oppgitt bloggskrivinga - eg skriv óg for ein nord-sør blogg. Anbefaler sterkt å lesa på den, både det eg skriv frå Kamerun og det som vert skrive frå Madagaskar, Mali og England. Bloggen finn du her: http://www.who-cares.info/blogg/category1196.html .

Difor har eg hatt det supert i Kamerun! Her er me på
safari på biltaket. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar