fredag 6. august 2010

Førsteinntrykk

Eg har no vore i Afrika i snart 4 timar, og eg er allereie full av inntrykk.

For ein som som i 19 år har trudd at heile Afrika var utan både straum, innlagd vatn og møblar, vart det overraskande å koma til ein by med langt mindre mellomrom mellom gatelysa enn Bømlo (utan at det treng å bety all verda), facebook på flatskjerm i hotellresepsjonen og eit hav av nesten-ikkje-bulka tutande bilar på vegane.

Ja, eg må innrømma at mitt bilete av Afrika har vore noko urealistisk. For augneblinken er eg på eit trådlaust nettverk på hotellrommet mitt i Yaounde og skriv blogg, medan TV-en viser fransk-dubba friends.

Det er verkeleg morosamt korleis ting er så heilt annleis enn eg hadde trudd. Samtidig har eg framleis berre opplevd 4 timar av Kamerun, der mesteparten har teke plass på eit nokså bra hotell i hovudstaden.

Med andre ord ser eg no svært fram til nye inntrykk. I morgon får me god tid til å oppleva Yaounde, før det vert kveld og dagens høgdepunkt tek til: ei togreise til N'Gaoundéré på mellom 10 og 20 timar - alt etter om det er elefantar på linja eller ikkje.

1 kommentar: