mandag 9. august 2010

N'Goundéré here we come!


Endelig (rett nok i går, men nettet byrja å fungera først i dag) er me framme i Ngoundere etter ein 14 timar lang togtur.

Det var ei spanande reise, der me fekk sett mykje; både av Afrikansk kultur- og landskap. Om togturen var lang og varm, ville eg aldri ha valt den vekk om eg kunne; Mesteparten av tida vart tilbragt med store auge i vindauga. Når det var lyst, såg me på den vakre naturen, når det var mørkt på stjernehimmelen.

På alle stasjonar stod det kamerunarar utanfor og selde oss frukt m.m. gjennom vindauga. Etter kvart fekk eg kjøpt meg ei flaske honning, som no står i kjøleskapet mitt i leiligheten i Ngoundere - den vert nok ikkje opna på ei stund, med tanke på at eg nesten får utslett av å sjå på flaska. Fristelsen til å kjøpa noko ut av eit togvindu vart for stor til å ta hensyn til diverse allargiar.

Men om togturen var både interessant å spanande, var det utan tvil herlig å komma fram til ein leilighet, og ikkje minst ein dusj, i Ngoundere. Og det kjekkaste av alt, var nok at utanfor leiligheten min, stod det ein pappegøye, ved namn Aco, å venta. Litt nedtur at eg har ein pappegøye som snakkar betre fransk enn meg, men satsar på det ordnar seg når me byrjar med intensivskulering om ikkje lenge.

1 kommentar: