tirsdag 17. august 2010

Slangejakt


Dagens begivenhet: eg har sett ein slange. Første til no, og forhåpentligvis den siste. Du lurer kanskje på kvifor tittelen på innlegget er slangejakt? Jo, nettopp fordi slangen var på jakt. Etter meg.

Det som skjedde:
Nettet i leiligheten min er for tida dårlig, og desperat etter facebook har eg dei siste dagane vore på leiting etter internett. Til slutt fann eg eit signal - dersom eg stod på ein støypekant, heilt inntil murveggen på internatet her på stasjonen, var det mogleg å få kontakt med omverda.
Då eg stilte meg på denne støypekanten, skremde eg ei firfisle vekk frå heimen sin, men det brydde eg meg fint lite om. Så lenge eg fekk siste nytt frå moster, brydde det meg lite at denne firfisla stod ved murveggen, fire meter vekke, og glodde olmt på meg.
Problemet kom når firfisla etter kvart hadde fått nok, og kom susande mot meg. Det viste seg då at firfisla hadde ein veldig lang hale, og ingen føtter.

Eg gjorde sejølvsagt det einaste fornuftige: sprang for livet og gjorde meg til latter for 20 afrikanarar som var på bibelskule.


Sidan eg var litt for redd til å ta noko bilete, har eg henta eit på google (http://artofmanliness.com/2008/07/14/complete-guide-to-snakes/) , og eg skal heilt ærleg innrømma at min slange var litt kortere, litt mindre fargerik, men minst like skummel.

4 kommentarer:

  1. Hahaha, fantatisk!:)
    Dette lover bra for resten av året;)

    SvarSlett
  2. Så moro å følge me dpå bloggen din, Marit! håper du har det krem, og at savnet etter vestlandet blir for stort. Og om det skulle bli det, så får du tenke på grå, våt asfalt, alt for tidlige morgener, minusgrader, superundertøy og kald, sur havsvind, så går det nok fort over. ;) Legg ut litt bilder av der du bor, da? Moro å ha litt oversikten, vet du. ;) Haha. :D Lykke til videre og kos deg (og pass deg for firfisler uten bein med lange haler;)). -

    SvarSlett
  3. *savnet etter Vestlandet IKKE blir for stort (rettelse). Hehe. ;)

    SvarSlett